keskiviikko 28. marraskuuta 2012

viimeinen aamu





















Tässä mun perjantain asu suvin synttäreillä ja itse synttärisankari! :)

Tänään kävin koulussa ja samalla käväsin ostaan tokmannilta tollaset pallovalot ja kolme kynsilakkaa, molemmat tietenkin (muka) alennuksessa. :D Ja niin pääsin hygienipassin tentistä läpi, joten helposti tuli sekin saatua. Ens viikolla mennään koulusta käymään studia-messuilla ja eduskunnassa, ihan jees. 
Aattelin tässä joku päivä laittaa tänne blogin puolelle mun joululahjatoiveita, niin äippä voi sitten täältä lueskella ja samalla voitte tekin saada vinkkejä omaan toivomuslistaan. Oikeestaan mulla ei oo mitään semmosta, mitä tarttisin ihan just nyt tällä hetkellä, mutta ainahan sitä voi keksiä kaikenlaista. :D Haluaisin muutenkin alkaa jo koristeleen huonettani, mutta ennen sitä puunaan tän kyllä kunnolla! Eilen yöllä innostuin tekeen mun kullalle joulu-/synttärikorttia, joten nyt voisin mennä vähän aikasemmin nukkuun...lisäks huomenna työt kutsuu. Good night!

PS. Mun veljen perhe sai toissapäivänä tyttövauvan, joten musta tuli jo viidennen lapsen täti!<3 br="br">

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos palautteestasi!