perjantai 30. marraskuuta 2012

kirje joulupukille

Tässä olis nyt sitten jotain, mitä toivon joulupukilta. Nää kaikki on melko hintavia toiveita, mutta ainahan sitä voi haluta kaikkee. :D Aika paljon tossa semmosia, joita sitte tarttisin tulevassa omassa kämpässä...noita kyllä saa varmaan ihan kivasti ylioppilasjuhlissakin (jos semmoset tulee). Mutta joka tapauksessa, näistä tykkään!

Tykkään kaikesta muumiaiheisista jutuista. Nää pussilakasetit on sulosia! Toki mulle käy monet muutkin, varsinkin ruskean/beigen/harmaan/pinkin sävyiset. Ois ihanaa antaa tollaset petivaatteet, kun kaverit tulee joskus yökyläileen. :)
Pyyhkeet on toinen juttu, mihin aion satsata. Muumipyyhkeet on tosi ihania ja melkein kaikki marimekon. Mulla onkin jo aika paljon käsipyyhkeitä, joten kylpypyyhkeet tulis tarpeeseen. Oon ihan rakastunu noihin lemmikkimuumin käsipyyhkeisiin (vasemmalla alhaalla).
 Oon aatellu alkaa kerään noita savonian aterimia, koska ne on ihan tollaset perus hyvät. Ne taitaa olla jops halvimmasta päästäkin, vaikka silti ihan liian kalliita. :D Aalto-lasit on myös yksinkertaisen kauniita.
Teema on mun sarja. Mulla on muumimukeja tosi paljon ja ne on just tota teema-sarjaa, joten sopis sitten hyvin yhteen. En oikein osaa päättää, mitä väriä alkaisin kerään. Valkosta ainakin, koska se käy ihan kaikkien kanssa, mutta tykkään tosi paljon tosta helmenharmaasta myös ja turkoosikin olis kiva piristys. Mulla on yks limenvihree lautanen, mutta niitä ei vissiin tehä enää, joten se ei voi olla vaihtoehtona. 
 Sitten tarttisin jonkunsortin aluslakan. Tässä nyt muutama suosittu ja hyvä vaihtoehto, mutta toki muutkin käy.
Muutamia lempikorujani. Nomination mulla onkin jo, mutta siihen on aina kiva saada uusia palasia ja vielä tilaa löytyy. Pandora on toinen koru, joka mulla on olemassa...mutta se huutaa lisää yksittäisiä koruja. :D Snö-korut on aivan älyttömän ihania! Tossa korvikset ja rannekoru, jotka miellyttävät silmääni, mutta niillä on paljon muitakin. 

Nää kaikki on tämmösiä oikein unelmalahjoja, joita en edes odota välttämättä saavani, mutta oli kiva tehä tämmönen. Kirjottakaa tekin ihmeessä joulupukille jo kirjettä! :)

2 kommenttia:

  1. Ihania, tarpeellisia lahjatoiveita :)
    Meillä on kanssa astiastona Teemaa, ruskeaa ja turkoosia. JA myöskin muumimukeja löytyy parisenkymmentä kappaletta ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. juuu no ihan kivasti teilläkin sit noita muumimukeja :D

      Poista

Kiitos palautteestasi!