maanantai 8. helmikuuta 2010

muumimukit

Rakkaus -96, Muumimamma ja marjat -99, Mymmeli -08
Pikku Myy -08, Niiskuneiti -01
Tiuhti ja Viuhti -05, Poliisimestari -09
Mörkö -05, Muumipappa tuumiskelee -99, Haisuli -01
Tuu-tikki -06, Hattivatit -07, Muumipeikko jäällä -99
Jouluyllätys -09, Siesta -09, Talvinuotio -08
Siinä oli mun kaikki muumimukit mitä omistan. Yhden lautasenkin oon jo saanu, mutta sitä en kuvannu. Melkein kaikki noista on kummeilta. <3 Haluan vielä kerätä niitä lautasia ja muuta teema-astiastoo, koska ne on samanmallisia kun tuo muumisarja.
Täytyykin tästä mennä tekeen läksyt ja enkun sanakokeeseen harjotteleen (menisinkin), kun olin kipee sillon torsaina. En kyllä tiiä miten pystyn suoritukseen, koska väsymys painaa silmäluomia ihan liikaa. ;s
Onko teillä tota muumisarjaa ?

9 kommenttia:

  1. Mulla on mukeista pikkumyyt (keltanenx2 ja vihree), niiskuneiti, mymmeli, viljonkka ja jotain, en muista enää :DD Syvistä lautasista niiskuneiti ja matalista pikkumyy :)

    VastaaPoista
  2. Mä kerään kans muumimukeja ja kulhoja! Ne on niin kivoja ja piristää kivasti varsinkin aamuja ko niistä juo ja syö :)

    VastaaPoista
  3. Meilläki on kans suurinpirtein noi samat ;)

    VastaaPoista
  4. Mulla ei oo yhtään Muumia, mutta ne on kyllä söpöjä. :D Oon kateellinen sulle! :)

    VastaaPoista
  5. Voi jestas sulla on noita mukeja! Luulin että mulla on niitä paljon, kun omistan muumimukeja jotain kuusi taikka seitsemän kappaletta :D

    VastaaPoista
  6. Ouna: no sullaki on sit ihan kivasti :)

    KAISA: niii on ! ite en kyllä oo raskinu vielä käyttää, aattelin säästää opiskelijakämppää sitte ku on sen aika :>

    Amanda: nii se on mistä tykkää tai keräilee :)

    Oona: kiitti =)

    -nanna: aijjaa :)) jotkut muutkin sit keräilee ;)

    VEERA: haha, kantsii alkaa kerään :) no ei jotkut vihaa taas noita (:

    Iina: nojoo kummit on vähä halunnu ostaa :---D eiköhän ne pikkuhiljaa riitä :>

    VastaaPoista
  7. meil on noi kaikki mukit mitä sullaki, ja enemmänki, meillä taitaa olla kaikki, paitsi pari ihan vanhinta =)

    VastaaPoista

Kiitos palautteestasi!