tiistai 2. helmikuuta 2010

one of us


Sain hennesinpaketin ja sieltä tuli rannerenkaat ja hiusjutut. :) Loput tulee myöhemmin. Äsken meni massuun tollanen mansikkarahkavaahto, nam ! Pikkasen ketutti kun olin alkamassa kuvaileen kameran akku loppu, joten sain vasta nytten kuvailtua. Tähän kellonaikaa ei kuvausfiilis oo mitenkään huippu korkeella kun ottaa huomioon koulupäivän, joka oli syvältä. :) Äikän koe oli himo vaikee ja päätä särki hullusti, taas. Laitoin tohon uuteen peltirasiaan tuoksutuikkuja, mutta täytyy keksiä myöhemmin parempi käyttötarkotus.
Uudistin tänää vähä mun galleriaprofiilia tai 'riisuin' sieltä pois sälää. Poistin kuvia kohtuullisesti, lisäsin pari uutta, poistin kansioita ja blogimerkintöjä, että sillee. Huomenna suvi tulee meille ja mennää sitte kuudelta nuorteniltaan. On se isostelu rankkaa, no ei vais ihan kivaa on. :D Jeee kohta pääsee saunaa ja läksyt on jo tehty, kerranki ajoissa. Jos nyt pystyis jotenkin menee ajoissa nukkuu.

Ootteks te syöny tota rahkavaahtoo ? :---D

5 kommenttia:

  1. mä oon syöny tota rahkaa ja se on ihan törkeen hyvää :--D

    VastaaPoista
  2. Ihana toi kollaasi ja juu oon syöny, mut ei ollu ihan mun juttu vaikka ihan hyvää olikin! :)

    VastaaPoista
  3. rita-nicOle: :----D

    -nanna: kiitti ! no jooo oon mäkin parempia syöny :)))

    VastaaPoista
  4. Oon syöny tota rahkaa ja se on ylihyvää ! :)

    VastaaPoista

Kiitos palautteestasi!