perjantai 5. helmikuuta 2010

relax

Tänään meillä oli kaks tuntii kässää, ruottii, uskontoo, bilsaa ja äikkää.

Aamunavaus pidettiin ruokalassa ja siellä jaettiin molemmille ysiluokille stipendit eniten keskiarvoo nostaneelle oppilaalle. Molemmilla luokilla oli kaks samanverran nostanutta ja mä olin toinen 9a-luokalta. En osannu yhtää oottaa mitää tollasta. Okei se summa on vaa 20 euroo, mut siis kuitenki aika siistii. :---D

Illalla oli vähä tylsää, jotenka piirtelin HIANOJA juzzzzzzzzzzzzzzzzkiii ja kuvailin niitä. :>

Loppuun otin vielä koneelta jonkun läppä kuvan, jonka oon joskus muokannu. :))
PAHIS

Tänään oli hyvä päivä ainakin mun osalta ja aineetkaa ei ollu iha sieltä jostai. Nyt kun oisin oikein koulutyttö tekisin kaikkien aineitten läksyt ja sit ois hyvä mieli, mutta veikkaampa vaan ! Itelläni ei oo mitään erikoisia vklp-suunnitelmia, mutta eiköhän se kuitenki melko nopeesti mee ja tekemistä riittää.
Onko teillä jtn erikoista vklp ?
Nyt tämä tyttö menee oottaan että äite tekis ruokaa, koska ei ite jaksa väsätä yhtään mitään. :DD

ps. huomenna on luvassa yks kiva postaus tai siis ainakin mun mielestä ;)

4 kommenttia:

  1. Mulla oli joskus ihan sama bilsan kirja :]

    VastaaPoista
  2. Meil on melkee kaikkii samojen sarjojen kirjoi. :-)
    Ja onnea stipendaatille. ;-D

    VastaaPoista
  3. Iina: no sepä kiva :) tai maantiodeon :---D mutta joo kuitenkin =)

    VEERA: kiitti :>

    Enni: aijjaaa :o kiitos ! :)

    VastaaPoista

Kiitos palautteestasi!