keskiviikko 14. marraskuuta 2012

glad tjej

Moikka pitkästä aikaan! Mulla elämä hymyilee tällä hetkellä aikas kivasti. :) Mitään ihmeellistä, erikoista, elämää mullistavaa ei oo tapahtunut, mutta kaikki pienet asiat yhdessä on saanu mut iloitseen.

Ensinnäkin on ihan parasta, että mulla ei oo tässä jaksossa koulua ollenkaan. Ainoastaan kerran viikossa yks opo-tunti, jonka takia joudun raahautuun kouluun (aivan turhaan!), mutta ei anneta sen häiritä. Pääsen kuitenkin riksun kanssa kimppakyydeillä kätsysti. Ainoa miinus tässä on se, että tiedän joutuvani kouluun takasin kuuden viikon päästä ja kärsimään vielä yhden jakson verran opiskelemista. Sitä paitsi, tässä pitäis koko ajan lukea kevään kirjotuksiinkin, jos haluais pärjätä. Mutta nyt tuntuu jotenkin siltä, että haluan petrata niihin...aion päästä opiskeleen amk:hon, joten nyt on tsempattava!




Innostuin pitkästä aikaa tekeen kynsiäkin. Tuli siinä sitten leikittyä konadeilla ja timanteilla. Mun kynnet on alkanu taas vähän kasvaa, niin niihin viittii tehäkin jotain.

Mä oon alkanu käymään riikan kanssa vähä jumppaamassa. Tänään just oltiin zumbaamassa ja ennenkin siellä ollaan käyty. Kerran ollaan oltu myös pumpissa, joka oli melko raskas, mutta tunsi ainakin tehneensä jotain...se tuntuu huipulta. Huomenna oli tarkotus mennä steppiin, mutta tulikin este eikä mennä. Ostettiin 10 kerran kortti sinne, joka makso 50e...aika suolanen hinta, mutta täytyy toivoo jos joulupukki rahottas uudet 10 kertaa. :) Onneks on vielä kertoja jäljellä.

Oon siis huomenna menossa veljen perheen luokse yökyläileen. Mua pyydettiin nimittäin perjantaiks uusi päivä -sarjaan avustajaks kahteen kohtaukseen, joten pääsen kätsysti lähteen aamulla pirkkalasta sinne studiolle ettei tartte täältä korvesta asti silmät ristissä ajella. Oon ollu kerran ennenkin siellä (ja oon varmaan puhunukin täällä jo sillon) ja oli ihan kiva nähdä miten ne kohtaukset kuvataan, lavastuksia yms., joten päätin mennä uudestaan. Kiva myös nähä taas veljen perhettä ja varsinkin kummipoikaa. :)



Nyt aattelin mennä tekeen itelleni suklaapuuroa (oon jostain syystä tykästyny siihen) ja sen jälkeen voisin selailla katsomosta, areenasta tai ruudusta jotain ohjelmia, mitä kattella. Muistakaa nauttia joka hetkestä ja pitäkää itsellenne tärkeistä asioista kiinni, god natt! :)

5 kommenttia:

  1. Vautsi! Pääsetkö ihan kameran eteen? Se uusi päivä onkin ihan mun lemppari, katon melkein vkonloppuisin vielä uusinnatkin, jos satun olemaan vapaalla :)
    Ja kiitos tästä iloisuuden tartuttamisesta.
    Onni on pieniä juttuja :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo sinne pääsen pällisteleen, mutta luultavasti näyn taustalla tai muuten vain vilahdan nopeasti ohitse...ei siis tartte ihan linssiludena olla. :D Ihanaa, kun saa toisenkin hyvälle tuulelle! :)

      Poista
    2. Äläs nyt, tottakai nyt katotaan entistä tarkemmin ja boxilta vielä kertaalleen, jossei meinaa huamata :)

      Poista
    3. Heh :D en tiiä kauan menee, että se jakso tulee sitten telkkarista :)

      Poista

Kiitos palautteestasi!