torstai 22. marraskuuta 2012

minä täällä

Tää blogi ei anna mun lisätä nyt minkäänlaisia kuvia, koska kuvatila on täynnä ja plaaplaa...näköjään herjaa siitä tänään kaikille, joten nyt tulee pelkkää tylsää tekstiä. Huomenna on vika työpäivä tai eihän sitä tiedä, jos sinne pääsee taas uudestaan tässä lähiaikoina. :) Jouduin tänään lähtee pari tuntia ennen työajan loppumista, koska mulla oli koululla hygieniapassin tentti. Musta tuntuu, että kyllä mä pääsin siitä läpi...mutta ehkä odotan sitä oikeeta tulosta.

Tulipahan taas todistettua se, että mua ei oo muistilla pilattu. Meinasin nimittäin unohtaa koko kevään yo-kokeisiin ilmottautumisen! Otin sen ilmottautumislapun mukaan huvikseen kouluun, kun aattelin että jos ehdin täyttää sen niin voisin palauttaa. No siinähän kävi sitten niin, että se oli ehdittävä täyttää...onneks mulla on niin ihania ystäviä, jotka autto mua taas, kun mä juoksin pää kolmantena jalkana koululla. Meinasin siinä sitten myöhästyä tentistäkin ja huhhuh! Huomenna tosiaan olis ollu viimenen päivä ilmottautua, mutta enhän mä sitä ois välttisti muistanu enää kotona. Tätä se teettää, kun lorvii kotona eikä käy koulua tai sitten mun vaan pitäs alkaa huolehtiin mun asioista enemmän. :D

Huomenna meen riikan kanssa käymään suvin 18v synttäreillä himoksessa. Kiva nähdä sitäkin tyttöö pitkästä aikaa ja onneks vaulakin tulee sinne, kun on pitäny niin monesti nähä. Kai se on jo ihan kivasti yön puolella, kun me sieltä takasin tullaan, mutta aamuthan on nukkumista varten. :D Lauantaina oonkin sitten pasin kanssa ja mennään kattoon illalla twilight. Jeee, tää on niin hyvä viikko! :> Muksua viikonloppua myös teille!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos palautteestasi!