maanantai 22. helmikuuta 2010

muistoja































Tässä pieni pläjäys mun yhestä 'muistojen laatikosta'. Sitä on harrasteltu ratsastusta, partioo, urheilua, käsitöitä ja kirjekaverikin oli monet vuodet. :)
Viime viikon perjantai oli aika hupaisa päivä. Sain yhellä välkällä kunnon lumipesut. Aina kun pääsin ylös niin taas joku tönäs penkkaan. Siellä mää juoksentelin sukkasillaan ja läpimärkänä. Sitte kun pääsin sisälle tuli käsisuihkusta naamalle ja jätkät otti mut ja heitti kolmannella lumeen. oijoijoijoijoij ! :'D Illalla oltiin kattomassa sitä leffaa, joka oli aika sukka. Nukuttiin vaan suvin kans ja sit se tuli meille sieltä yöks. Matkalla käytiin syömäs heses ja tultiin kotiin siinä 12 maissa. :)
Viikonloppu meni mukavasti. Meillä oli sellane lapsi hoidossa ja käytiin mun siskon perheellä ja sit sunnuntaina olin kirkossa. Jumalanpalveluksen jälkeen piti vielä esitellä pikkusille kirkkoo. Loppu päivä menikin nukkuessa. Nukuin sellaset 4-5 tuntii ja pikkase ärsytti sen jälkeen. :D
Tänään oli ihan ok päivä ja sain vietyä kunnantalolle kesätyöhakemuksenkin. Kohta meinaa hakuaika jo loppuu, vielä vois seurakunnalta kysellä. :) Huomenna meillä on ulkoilupäivä ja meen retkiluisteleen. Toivottavasti tulee kivaaa ! :D

ps. sain yhteiskuntaopin kokeesta ysin. :)

2 kommenttia:

  1. Mäkin tongin vähän aikaa sitten mun muistolaatikkoa ja kappas, siellä oli mun pari vuotta vanha päiväkirja. Repesin totaalisesti kun luin sitä :D Tongin vähän lisää ja kappas, neljä vuotta vanha päiväkirja :D Repesin vähän enemmän :D

    VastaaPoista
  2. Iina: hahhaha ;D mä repeilen jo nytte mun nykyselle päiväkirjalle/kalenterille :'D

    VastaaPoista

Kiitos palautteestasi!