tiistai 16. tammikuuta 2018

hyvää uutta vuotta 2018

Hyvää alkanutta uutta vuotta vihdoinkin myös täällä blogin puolella!


Blogin päivittäminen on ollut nyt reilu pari kuukautta jäissä, mutta ei tietoisesti kylläkään. Olen useasti halunnut kirjoittaa, mutta olen kuvannut nyt todella vähän, eikä oikein aikakaan ole riittänyt kirjoittamiseen, kun aloitin työt lokakuussa. Nyt koitan kovasti ryhdistäytyä ja kirjoitella useammin. Myös videoiden kuvaaminen on jäänyt kokonaan ja esimerkiksi aknepäiväkirja ei ole saanut päivitystä pitkään aikaan, täytyy siis sekin asia korjata lähipäivinä!


Meille kuuluu oikeastaan todella hyvää kaikinpuolin. Loppiaisena tuli vuosi täyteen, kun muutimme tänne ensimmäiseen yhteiseen kotiimme. Taas sitä huomasi, kuinka nopeasti tuo aika menee eikä meinaa perässä pysyä. Myös tänä vuonna puhaltaa uudet tuulet, johon liittyen olen hakenut inspiraatiota Pinterestistä, niin kuin yllä olevasta kuvasta näkyy. Menemme naimisiin loppukesästä ja olen aivan täpinöissäni! Asia, josta olen haaveillut pikkutytöstä asti toteutuu ja vieläpä alle vuoden sisällä! Tästä aiheesta varmasti tulen kirjoittelemaan useasti, sillä se on nyt keskiössä tänä vuonna, joten varoitan jo heti näin alkuun.


Täytyy sanoa, että olen kaikinpuolin onnellinen elämääni tällä hetkellä. Mulla on kaikki tosi hyvin ja olen kiitollinen tästä tilanteesta. Toivon todella, että saan jatkossakin elää näin onnellista elämää Nallekarhuni kanssa. Tästä on hyvä aloittaa blogiin kirjoittaminen taas aktiivisemmin ja jakaa meidän arkea teidän kanssa. Tästä tulee mahtava vuosi! :)   ♥jepa

2 kommenttia:

  1. Kiva kun tulit kirjoittelemaan :) Hauskaa vuotta 2018!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla ja itsekin olen innoissani taas :) Samoin sulle!

      Poista

Kiitos palautteestasi!