tiistai 8. huhtikuuta 2014

rakastan tätä kaikkea

Mua ärsyttää itseäni ihan hirmuisesti näiden kuvien laatu nykyisin täällä mun blogissa. En vaan ole jaksanu raahata kameraa mukanani ja kännykällä tulee helposti räpsittyä kaikki. Itse tykkään, jos bloggari panostaa kuviin ja siksi tämä häiritsee. Yritän alkaa parantaa (ainakin välillä) tapani ja ottaa myös kameralla hieman parempia kuvia. :)

 Lauantain lähdettiin käymään Pasin kanssa Ideaparkissa. Ostin stadiumista treenihousut ja intersportista tuulipuvun. Tyhmänä ja alennuksesta soikeena kokeilin vain takkia ja kotiin päästyäni huomasin housujen olevan liian pienet. Yleensä kokeilen kaikkia vaatteita ja kerrankin jättäessäni sovituskopin väliin tapahtui se inhottava moka. Saa nyt nähdä yritänkö palauttaa vai pidänkö vain takin. Pasi osti myös muutamat salihousut, hupparin ja t-paidan.
 Perjantaina siskon poika eli mun kummipoitsu täytti 2v ja sunnuntaina juhlittiin niitä pienellä porukalla. Olin sunnuntaiaamuna auttamassa siskoa leipomisissa, kun se oli jättäny kaiken vähän viime tippaan. :D Aaron kanssa vähän koristeltiin kakkua ja sen on näkönenkin!

 Joni eli vanhempi veljistäni toi mulle Fitnesstukulta better bodies:n vyön ja hanskat. Hän on myös hurahtanut tuohon saliharrastukseen ja on myös innoissaan mun salilla käymisestä. Käytiin myös yhdessä tekemässä selkätreeni, josta riitti taas hetkeksi puhuttavaa! :D Eilen kävin tekemessä jalat ja tänään olikin vuorossa rinta+ojentajat+olkapäät. Huomenna sitten aerobista treeniä ja ehkä uimaan...katsotaan, sanoi lääkäri. hehe.
Ostin pitkästä aikaa hunajamelonia ja oli niin hyvää pitkästä aikaa, nam.  Tein myös itselleni risottoa, sillä kämppis on harjoittelussa ja aikataulut menevät hieman ristiin rastiin. Yleensähän me siis tehdään yhdessä ruoat, joten nyt hieman poikkeusta. :)

Huomenna meillä on koulussa ns. leijonaluolapäivä, sillä jokainen vy-yritys menee "leijonanluolaan" vakuuttamaan sijoittajia. Leijonanluolahan on telkkarista tuttu, jos kuulostaa oudolta. En tosin itsekään ole koko ohjelmaa katsonut, mutta tiedän kuitenkin mistä on kyse. Mua kyllä niin naurattaa tämä koulunkäynti, kun nämä tehtävät on vähän tällaisia.

Tänään nousi myös pienoinen hymy huulille, sillä meillä oli lyhyet keskustelut oman vy-ohjaajan kanssa. Hän kertoi, että olin saanut todella hyvät vertaisarvioinnit muilta ryhmäläisiltäni (arvosana 5). Kyllä se aina lämmittää mieltä, kun saa muilta positiivista palautetta omasta itsestään. Harvoin sitä tulee myönnettyä, mutta jokaisesta se tuntuu hyvältä. Olen siitä täysin varma. :)

Muistakaa jokainen kehua aidosti toinen toistanne! :)

6 kommenttia:

  1. Mulla käy melkein aina niin, että vaate ei olekaan sopiva, jos en menekään sovittamaan sitä kaupassa :D Tulittekin lauantaina meitä vastaan (kai), kun ajeltiin Kimmon kanssa Orivedelle :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Opinpa sen, että tästä lähtien teen niin kuin yleensä ja sovitan kaikki vaatteet! :D Mä en sokeana huomannu mitään... :D

      Poista
  2. Vastaukset
    1. Haha kiitos! :) Jos tuo edes oli kohteliaisuus...no ainakin niin sen otin. :D

      Poista
  3. Kiva blogi!:) Koitin liittyä juuri lukijaksi, mutta jostain syystä se ei juuri nyt onnistunut, vaan tuli joku virheraportti. Uskon että johtuu omasta koneestani. Koitan myöhemmin uudelleen.:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! :) Ja nyt näkyy jo lukijoissa ;)

      Poista

Kiitos palautteestasi!