sunnuntai 13. huhtikuuta 2014

Viikonloppu ja ostokset

Nyt istun junassa kohti Seinäjokea ja ajattelin tehdä postauksen tässä samalla, vaikka tää onkin aina pienoista säätämistä tän puhelimen kanssa. Mulla onkin vaan kolmen päivän kouluviikko, joten keskiviikkona matkustan takas kotiin. Jeeee luksusta! :) Viikonloppu meni nopsasti ja taas täytyy alottaa viikko hieman köyhempänä. ;)

Nimittäin...käytiin taas Pasin kanssa Idiksessä viikonloppuna. Oli tarkoitus mennä vaihtaan mun viime viikonloppuna ostamaani tuulipukua, koska housut olikin pienet. Mun on kuitenkin pidemmän aikaa ja pitänyt ostaa tuulitakki, joten päätin hetken pyörittyäni Intersportissa, että en vaihda asua mihinkään. Pidän takin itselläni ja yritän vaikka myydä housut jollekin...katsotaan nyt. Kyseinen takki on siis mulla päällä yllä olevassa kuvassa.

Vilasta löysin alennuksesta (20€) mustavalkoisen raitamekon. Sopii sekä juhlaan että arkeen esim. mustien farkkujen/legginssien kanssa.

Uudet conssit mun on myös pitäny ostaa jo pidemmän aikaa, mutta aina on koot loppu tai väärän värisiä. Viininpunaiset ja valkoiset on ollu listalla ja nämä viininpunaiset sitten kotiutin Aleksi13 alennuksesta 64€.
 


Almalla kävi koirahieroja lauantaina ja oli kuulemma jännittänyt jonkin verran sitä. Olihan se Almalle täysin vieras ihminen ja muutenkin ensimmäinen kerta hierotuttavana, joten ihan ymmärrettävää. Saas nähdä, miten ens kerta onnistuu. :)

Loppuun vielä kuva maailman parhaasta kesäjätskistä! Olihan meiän Pasin kanssa pakko ostaa solerot, koska niitä ei oo ollu kaupoissa pitkiin aikoihin...nam. :)

4 kommenttia:

  1. vitsit oon kans haaveillu jo pitkään noista viininpunasista matalavartisista consseista, ehkä mulla ois kesällä viimein varaa kotiuttaa ne kanssa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niiiiin se kyllä aina kirpaisee, mutta noiden ostoon oon enemmän kuin tyytyväinen ;'))

      Poista
  2. I LOOOVE those converses! Ihanat <3

    VastaaPoista

Kiitos palautteestasi!