perjantai 7. helmikuuta 2014

Vapaapäivä täynnä touhua

Moikka ihanaiset lukijani! :)
Heräsin tuossa puoli tuntia sitten kotikodistani, sillä tulin tänne jo eilen tämän päivän ollessa vapaata koulusta. Nyt on hampuliinit pesty ja pian menen aamupuurolle ja -kahville. Sen jälkeen suuntaankin auton nokan kohti Tamperetta ja menen käymään Tupperwaren tukussa hakemassa tavaroita ja sieltä suoraan kälylleni viemään ne kohti uusia koteja. Kello 12 mulla onkin sitten kampaaja Orivedellä BONDissa ja sain kivasti ajan tällei, kun oli vapaapäivä. Oon käynyt Bondissa yläasteikäisenä liikkeen ollessa Mäntässä, mutta sen jälkeen se lopetti siellä. Nyt se on kuitenkin tullut takaisin Orivedelle ja olen käynyt siellä taas muutaman kerran. Tykkään paikasta ja omistajasta paljon, joten miksi suotta vaihtaa hyvää parturia. Enkä uskaltaisi vain kokeilla onneani ja mennä Seinäjoella 'johonkin kivan näköiseen paikkaan' ilman takuita työn tuloksesta. Voipi olla, että mulle tehdään tänään kuvassa näkyvät hiukset! ;)

Nyt mulla on kuitenkin kiire syömään, meikkaamaan ja pukemaan, joten lopuksi vielä pienoinen hupsuttelujuttu, joka nostatti ainakin hymyn mun huulille!
Kuvat weheartit.com

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos palautteestasi!