keskiviikko 4. tammikuuta 2012

yllätys postilaatikossa


Pääsin koulusta jo 12, kivaa. Keitin itelleni teetä heti kun pääsin kotiin, koska ollu aamusta asti kurkku kipee. Kai määki sen flunssan saan, mutta eipä tuo haittaa...kai. :D 
Niin ja kävin kysymässä terkkarilta niitä verikokeiden tuloksia ja nyt se kilpirauhasen arvo oli laskenu ihan normaaliks eli en tarvi mitään pillereitä.

 Tässä mun tän päivän asu, ihan normi.

 Saatiin tällänen vekotin joululahjaks...siinä voi hieroo jalkapohjia, pohkeita ja käsivarsia. Ohan toi ihan kätevä ja rentouttava, mutta tuskin ite tollasta ostaisin.

 Tällänen paketti odotti mua postilaatikossa...

 Osallistuin täällä sellaseen arvontaan uutena vuotena. En voittanu sitä, mutta sain silti yllätyspalkinnon. Kiitos siitä Nantille! (:

Huomenna on ruotsin koe ja sitten alkaakin vähän pidempi viikonloppu. Maanantaina vielä äikän koe ja sitten voi taas hengähtää. Enkun kokeesta sain 7- ja historian 8-. Oon kyllä ihan tyytyväinen niihin ja tais olla yks muukin, nimittäin äippä. :D Se osti mulle sellasen jättikokosen jätskin 'hyvästä' enkun numerosta...Oon siinä tosi huono ja en oo saanu lukiossa koskaan seiskalla alkavaa numeroa. :DD

Muistakaa lupaus arvonnasta, kun 35 lukijaa tulee täyteen. <:

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos palautteestasi!