lauantai 14. tammikuuta 2012

one and only



Apua! En oo postaillu viikkoon tänne ja se tuntuu ikuisuudelta nyt, kun on tottunu tekeen tänne päivittäin. Ja sen kunniaks oon ottanu vaan mun iphonella surkealaatuisia kuvia, joista ei kenenkään silmä iloitse. Pahoitteluni. En vaan yksinkertaisesti oo saanu otettua koko viikkona kameraa käteen ja kuvattua. Tai oikeestaan oon. Ongelma on enemminkin niiden laitto koneelle, koska se tuottaa joskus ylitsepääsemättömiä esteitä, kuten esimerkiksi laiskuuteni. Koittakaa kestää.

Asuni.

 
 Tacosalaattini.

Kauniit poseeraukseni.

Evääni.

Oon myös jatkanu sairasteluani tän viikon, enkä oo senkään takia jaksanu postailla. Vieläkin yskittää ja nokka vuotaa, mutta paranemaan päin. Oon ollu koulussa, paitsi maanantaina ja sillon oli se äikän koe. Rästikoe on nyt seuraavana maanantaina tai tiistaina, en edes tiedä.

Kynteni.

Meen tekeen nyt uudet kynnet ja kai sitä sitten vois mennä pehkuihin. Hyvää yötä ja viikonloppua kaikille! <3

Ps. Onko tää mun teksti teiän mielestä epäselvää? Oon saanu jonkin verran kehuja tästä, mutta myös yheltä taholta miinusta. Vaihdan meinaan selkeemmäks, jos näin on.

6 kommenttia:

  1. Saiskohan fonttikokoa suuremmaksi? Kiva, että kirjoitat nykyään useammin. Juttujasi on mukava lukea =)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. nyt laiton vähä isommaks fonttia, mutta en tiiä auttoko? (: ja kiva kuulla, että joku lueskelee! <:

      Poista
  2. ihan hyvin saa selvää tällä fontilla (:

    VastaaPoista
  3. Voihhh ♥ Ihania nuo kyntesi, millä muuten niitä teet? Esimerkiksi nuo seepra-kuviot ovat hauskoja ja olen ajatellut itsekkin kokeilla.

    VastaaPoista
  4. kiitos paljon! :) niillä konad muoteilla, leimasimella ja lakoilla..niitä saa tilattua netistä tai ostettua esim. sokokselta muistaakseni :)

    VastaaPoista

Kiitos palautteestasi!