maanantai 30. tammikuuta 2012

veckoslut

 Viikonloppuna...

 olin kattomassa varaston ja se oli kyllä hauska.

 oli säbäpelit, joista eka päätty tasapeliin ja toinen häviöön.

 kuvailin ulkona.

 söin hyvää salaattia.

 datasin  p a l j o n.

 tein 1000 palan palapeliä.

 tein ranskalaisen manikyyrin ja huonon sellaisen. plus, että mun kynnet on ollu nyt about kuukauden oranssit/keltaset syystä, että lakkasin ne sillon oranssinpunasella, joka on ilmeisesti syöpynyt kynsiini. (en tainnut itekkään ymmärtää koko lausetta?)

 vaihdoin lakanat.






















Tässä mun tän päivän asu eli ei mitään ihmeellistä.
Oon melko onnellinen, koska koulussa on nyt niin löysää. Meillä loppu terveystiedon kertauskurssi, koska se oli vaan puolikas ja sen takia koulupäivätkin on nyt lyhyemmät. Ei tarvi herätä niin aikasin ja perjantainakin pääsen jo 12, wuhuu!
Ei mulla muuta.

Hyvää tätä viikkoo kaikille! <3

1 kommentti:

  1. ajattelin vaan kertoo et meil on samoi lautasii ku toi mist söit salaattii XD jajajaja kivoi kuvia :)

    VastaaPoista

Kiitos palautteestasi!