perjantai 16. maaliskuuta 2018

Uusi kamera piristää saikkuviikkoa

Moikka!

Tänään esittelen teille uuden kamerani, josta olenkin jo hehkuttanut videollani, instagramissa ja snapchatissa. Olen haaveillut pitkään tästä kamerasta lähinnä juuri videokuvausta varten. Vuosi sitten ostin Canonin digikameran videokuvaukseen, joka on tästä edullisempi versio, koska silloin en raaskinut laittaa rahojani kalliimpaan kameraan. Nyt kuitenkin viime viikolla iski silmiini Verkkokaupan tarjous kyseistä kamerasta, ja mietin pari päivää ostanko vai en. Pitkän pohdinnan jälkeen päädyin tekemään tilauksen ja onneksi tein!


Kyseessä siis Canon PowerShot SX730 HS. Tästä on tullut jo uusia vielä parempia versioita myyntiin, mutta minulle tämä on tällä hetkellä varsin riittävä omaan harrastamiseen. :) Tein tilauksen viikko sitten perjantai-iltana ja kamera odotti pakettiautomaatissa jo tiistaina. Kamera maksoi alennusten jälkeen 249,90€ + postikulut 2,90€. Kameran oikea hinta Verkkokaupassa on 369,90€.



Minulla on Canonin järjestelmäkamera ja tätä uutta edeltävä digikamera myöskin samaa merkkiä, joten näiden käyttö ja asetukset ovat tuttuja. Tässä uudessa yksilössä plussaa on ehdottomasti tuo kääntyvä näyttö, mikä on minulle aivan uusi juttu ja tietysti parempi kuvanlaatu! Tässä on myös esim. wifi ja bluetooth, joten kamerasta pystyy suhteellisen helposti siirtämään kuvat/videot myös puhelimeen.


Ostin tämän kameran Travel Kit pakettina (alennuksessa) eli mukana tuli myöskin pieni kamerapussukka sekä pieni kolmijalka (Joby Gorillapod Original -jalusta). Olen todella tyytyväinen tästä setistä ja kuvasin jo ensimmäisen my day -videon tällä kameralla (alla oleva postaus). Sain myös myytyä edellisen digikamerani, joka oli minulla käytössä vain hieman alle vuoden, joten sain myös sillä pienennettyä uuden kameran hintaa! ;)

Onko siellä muita hurahtaneita kuvaamiseen sekä kuvien että videoiden osalta? :)

♥jepa

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos palautteestasi!