tiistai 6. toukokuuta 2014

etenee



Mulla alkaa ensimmäinen vuosi ammattikorkeakouluopintoja olemaan aikalailla takana. Enää tämä viikko jäljellä tai oikeastaan vain oppimispäiväkirjan palautus ja venäjän koe. Oon kyllä enemmän kuin innoissani aloittamassa kesälomaa ja kesätöitä, jotka alkaakin jo ensi viikon  perjantaina. Saa taas kerättyä vähän rahaa kasaan ensi vuotta varten.

Mulla on siis kämppä vielä tämän kuukauden täällä Seinäjoella, mutta enää tämän viikon jälkeen en taida yhtäkään yötä täällä nukkua. Hoidan muuton ensi ja sitä seuraavan viikon aikana pois alta ja alan pitämään silmiä auki ensi syksyn asuntoa varten. Toivotaan, että kaikki järjestyy tuossa asuntohommassa.

Tuntuu, että kiire ei meinaa loppua, vaikka koulu onkin pian ohi. Siskoni menee naimisiin juhannuksena ja olen toinen kaasoista. Järjestelyt ja suunnittelut on jäänyt hieman viimetinkaan ja välillä meinaa jo iskeä paniikki. Täytyisi nyt niihin keskittyä enemmän ja hoitaa häihin liittyviä asioita. JA HEI, kertokaapas mulle hyviä juhlavaateliikkeitä Tampereen, Jyväskylän tai Seinäjoen alueelta! Mulla ei vielä ole mekkoa häihin, mutta en ole edes vielä käynyt kattelemassa vaihtoehtoja. Eiköhän se tästä ja positiivisuudella eteenpäin! :)

Mukavaa tiistaipäivää! :)

4 kommenttia:

  1. Iha epistä ku teillä alkaa jo loma :)!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä se loma pian sullakin on edessä ;)) Tai siis loma koulusta... :D

      Poista
  2. Koskikeskuksesta löytyi ainakin pari juhlavaateliikettä sieltä yläkerrasta :) Mihin meet kesätöihin? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jooo sieltä oonkin ajatellu mennä katteleen...sieltä nimittäin on vanhojentanssimekkokin löytyny ;) Kallenautioon meen jo toiseks kesäks :)

      Poista

Kiitos palautteestasi!