maanantai 26. toukokuuta 2014

vapaapäivien täytettä

Pikasesti postausta kuulumisista.


Viikonloppuna otin jonkin verran aurinkoa, mutta vielä ei edes rajoja tullut pintaan. Käytiin myös kälyni ja lasten kanssa uimassa, mutta sinne en edes ottanut uikkareita mukaan. Ehkä täytyy tässä joku päivä, kun lämpiää uudestaan, niin kastaa talviturkki.























Viikonloppuna oon myös käyny pari kertaa salilla ja toisella kerralla menin oikein pyörällä sinne. Tänään kävin jo aamupäivällä tekemässä käsitreenin, sillä illalla olin kummipoitsun kevätjuhlassa.


 Tässä kummipoikani Valtteri hiekkalaatikolla. Olin siis tänään lapsenlikkana...hain Valtun hoidosta, syötiin ja leikittiin ja illalla mentiin yhdessä päiväkodin kevätjuhlaan. Niin nätisti tämä vähän päälle 2v poju istui mun vieressä "juhlan" ajan (eli yhteisten laululeikkien) ja sen jälkeen leikki pihalla ja söi jätskiä kuin isot pojat. Heti huomasi, ettei ollut äiti lähellä, jolle olisi voinut kiukutella. ;)






















Tänään kokkailin itelleni ruokaa ja nyt illalla vielä väsäsin marjapiirakan. 

Huomenna lähdenkin äidin kanssa Tampereelle mekko-ostoksille ja ilman mekkoa ei ole takaisin tulemista. Olen päättänyt, että nyt sen on löydyttävä, joten huomenna juoksen pää kolmantena jalkana ympäri kaupunkia. Keskiviikkona varmaankin haen loput tavarat Seinäjoen kämpästä ja palautan avaimet. Torstaina kutsuukin jälleen työt, joten kyllä tässä menoa riittää.

Hyvää viikkoa! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos palautteestasi!