maanantai 2. joulukuuta 2013

side by side, hand in hand, heart to heart


Tänään laitoin muutaman joulusen jutun tänne mun huoneeseen ja sytytin pari kynttilää tunnelman luojaks. Siivosin myös (en tajua miten saan päivässä lattian täyteen tavaraa) ja pyyhin pölyt. Mä nyt en täällä Seinäjoella joulun aikaan hirveesti edes ole, mutta oli pakko vähän virittäytyä joulun tunnelmaan. 



















Kävin tänään Hennan tykönä (hihi oli pakko henskuli:D) höpöttelemässä, tekemässä oikeustieteen tehtävän ja hakemassa avonin tilauksen. Oli kiva nähdä Hennan kämppä ja muutenkin mennä sinne chillaileen. :) Paitsi unohdettiin tehä yks laskentatoimen tehtävä, vaikka niin suunniteltiin..Henna!!! XD

Huomenna mulla onkin koulua 8-14 ja illalla meen konsulenttien peruskoulutukseen, kun sellanen järkätään täällä Seinäjoella. Oon koko ajan muistanu, että se olis keskiviikkona, mutta nyt katoin kalenteria ja hups. Nyt jää salireenit väliin, vaikka niin piti mennä molempina päivinä...no ehkä mä kestän. Ihanaa tällä ja ens viikolla perjantait vapaana ja sitä seuraavalla viikolla vaan 2-3 päivää koulua, jonka jälkeen loma! :)

Ps. Mun entisen lukion opo pyysi mua kertomaan liiketalouden opinnoista abeille tässä joulun jälkeen. Mietin vklp ajan, että suostunko ja suostuinhan mä. Mitäs mä siinä häviän...saanpahan mennä mainostaan tätä alaa ja koulua. :)
God natt!

2 kommenttia:

  1. Oho niin unohtu.. :D (taas..) pitää vaa kokoontuu taas uudestaa :p

    VastaaPoista
  2. Mäkin meen tammikuussa kertoon lukiolle! :D

    VastaaPoista

Kiitos palautteestasi!