lauantai 28. joulukuuta 2013

Joulunpyhät


Joulu oli ja meni ja tässä muutama kuva meidän joulusta:


Aattoa meillä oli viettämässä mummi ja pappa sekä mun siskon perhe. Aamupäivästi syötiin riisipuuroa ja luumukiisseliä (hyi riisipuuro on pahaa), neljältä mentiin joulukirkkoon,
 sen jälkeen syötiin ja
 seitsemän aikaan tuli pukki muorinsa kanssa lahjat jakamaan.


Kahviteltiin ja herkuteltiin vasta pakettien avaamisen jälkeen illalla.





















Taas olin ollut tosi kilttina koko vuoden lahjojen määrän perusteella. Laitan tässä ihan piakkoin kuvaa ihanista lahjoistani. Jouluaattoiltana/-yönä meillä oli vielä ulkosauna, jota ei ikinä ennen ole jouluna käytetty kylmyydestä johtuen, mutta nyt oli tilaisuus käyttää.
Joulupäivänä meille tulikin sitten mun molemmat veljet parempien puoliskoidensa kanssa viettämään joulua. Kokonaisuudessaan meni ihan kivasti kaikki joulupyhät, vaikka sitä kuuluisaa lapsuuden joulun tunnetta ei tullutkaan (taaskaan). :)

2 kommenttia:

  1. Mää oon tässä "aikuistuessani" ajatellut, että ehkä se lapsuuden joulun tuntu tulee takaisin sitten, kun on omia lapsia. Voin kertoa sulle pian, käykö niin! ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon Noora ite ajatellu ihan samalla tavalla! :))

      Poista

Kiitos palautteestasi!