sunnuntai 26. helmikuuta 2012

jos mun pokka pettää

Viikonloppu meni taas tosi nopeesti, mutta onneks ens viikko on lomaa ja kerrankin sunnuntai ei oo ollu 'stressipäivä'. :D Perjantaina mun siskon perhe tuli yöks ja tänään kummit kävi kahvilla ja kattomassa vanhojen tanssi -kuvia.

yllätys, että pikkuveikka heitetään heti alas :D
























laulettiin singstaria
öööö...?






















kuvassa meiän naapuritalo, johon muuttaa edellisissä kuvissa olevat veijarit...

...ja tämä maha-asukki, mahan omista ja sen mies.
























Eli tosiaan mun siskon perhe muuttaa ihan meiän naapuriin ens viikolla. Ollaan jo siskon kanssa suunniteltu, että käydään sitte lenkeillä, leivotaan, otetaan yhteinen kirppispöytä yms. Ennen ollaan nähty melko harvoin, koska välimatkaa on ollu aika paljon...nyt ei pitäs olla siitä kiinni. :D Voi olla, että välillä noihin naapureihin hermotkin menee, mutta toivottavasti ei pahasti. :)























Eilen alma päätti vähän ilahduttaa emäntiään ja päätti mennä vieraileen mun reenikassille. No sieltähän löyty oikein herkkusaalis, nimittäin ibumax-paketti. Namnam, onhan ne särkylääkkeet hyviä. Alma ehti maistella 2-4 kpl ennen kiinni jäämistä. Menin heti koneelta kattoon, mitä pitäs tehä ja mitkä on seuraukset. Kaikkialla luki, että ne on myrkkyä koiralle ja pienikin määrä saattaa johtaa kuolemaan. Hiilitabletteja olis pitäny antaa, mutta meillä ei niitä ollut ja kellokin oli jo paljon illalla. Annettiin sille raaka kananmuna, kun joku suositteli. Sen jälkeen alma alko nukkuun ja nukku koko yön ja aamulla ihan pirteenä tyttönä. Yön aikana äiti kävi välillä kattomassa hengittääkö se ja sikeesti oli nukkunu...kai ny ku kauhee lääketokkura päällä. :D No loppu hyvin, kaikki hyvin!













































Tänään äiti leipo tollasia ihme leipiä ruukkuun, jotka oli ihan hyviä ja mää pätkiskakkua. :) Tarjottiin sit niitä kummeille ja herkuteltiin muutenkin. Kiva sunnuntai. :)

Tästä postauksesta tuli 'sitä sun tätä' -tyyppinen, mutta koittakaa kestää. :D
-terkuin jepa

6 kommenttia:

  1. hui kamala, onneks on almalla kaikki hyvin nyt! ja kiva kun saatte siskon naapuriin:))))

    VastaaPoista
  2. Onpas herkullisen näköinen pätkiskakku. Saiskos ohjeen ??

    Hieno juttu, et siskos muuttaa naapuriin. Mä oon aina toivonut, et mulla ois sisko, mut eipäs oo =(

    Terkuin Sari

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo voisin joskus ton ohjeen tänne laittaa :) mäki oon aina toivonu, että mulla ois pikkusisko tai -veli...kai sitä aina vaan toivoo sitä mitä ei oo >: :DD

      Poista

Kiitos palautteestasi!