keskiviikko 8. helmikuuta 2012

it's wednesday

 Tänään ei oo tapahtunut mitään erikoista, ja siksi postauskin on aivan turha. Sain kuitenkin aikaseks mennä kouluun, mutta muuta en ole oikein tehnytkään. Vähä aika sitten keitin itelleni kahvit pullavan kera, jotta olisin vähän piristynyt, mutta ei tainnut auttaa...

 ...nimittäin en oo saanu oikein luettua ruotsin sanakokeeseen. Yo-vihkoa oon jonkin verran tehnyt ja kohta se onkin valmis..jee!

Näitten kanssa sitte oonkin jaksanut touhuta. :) En kylläkään tänään, mutta kuitenkin.













Jos nyt menis katteleen noita koulujuttuja ellei telkkari tai kone vie tässäkin yrityksessä. :D Olkaa ahkeria ja periksantamattomia, kun mä en siihen pysty. Ei mulla muuta.

4 kommenttia:

  1. noo mun pitäs lukee maanantaiks kaks tenttikirjaa (300 sivusia) ja oon lukenu ehkä 40 sivua =) ihan hyvin tässä kerkee.....

    VastaaPoista
  2. kivat on nuo molemmat kynnet! ja yovihkoihin alkaa jo mennä maku yööö :a

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitti! ja joo, voin kyllä uskoo..kun meni jo nyt :DD

      Poista

Kiitos palautteestasi!