lauantai 24. maaliskuuta 2012

täs on jotain taikaa, sinä ja minä käsikkäin

Apuva tää mun bloggeri on muuttunu ihan erilaiseksi tai siis on jo jonkin aikaa sitten, mutta kirjotan vasta nyt tällä uudella. No ehkä tää ei oo sen vaikeempi kuiteskaan. :D Mun elämässä on tapahtunu aika paljon kaikkee nyt tällä välin, kun en oo täällä käyny rustaamaassa kuulumisiani...mutta siis vaan pelkkää hyvää. :) Ehkä siitä joskus enemmän paremmalla aikaa.

 kynsiä:
liukuvärjäystä
riikka teki netissä kynsitilauksen ja tilasin siinä samassa itelleni vähän uusia jutskia :)

Tänään oli kauden viimeset säbäpelit ja tulihan sieltä kaks syöttöpistettäkin. :D Reenit kuitenkin jatkuu vielä jonkin aikaa ja sitten kesälläkin on välillä. Enköhän mää tätä harrastusta jatka ens vuonnakin. :>
Oon ollu vähän laiska tän blogin kans, mutta en lupaile kirjottavani tänne useemmin, koska yleensä ne ei pidä ikinä paikkaansa. Kirjottelen sillon kun huvittaa ja omaksi ilokseni. :)

pidä musta kii, älä päästä irti

3 kommenttia:

  1. oo, ompa ihanat noi liukuvärjätyt kynnet! :) haha, mullaki oli joku noin kolme kuukauden postaus tauko..mut ei se oo ni tarkkaa :--D

    VastaaPoista
  2. mä ehin jo ootellakkin utta postausta! :D kokeilin muuten ihan tavallisella kynsilakalla tehä noita leimajuttuja ja hyvin onnistu!:)

    VastaaPoista
  3. laurra: kiitos paljon! ei niiin, mutta on niitä sun tekstejä kiva lueskella...että tee vaan! :)

    jantteri: hahaha :D vois itekki kokeilla joskus :)

    VastaaPoista

Kiitos palautteestasi!