torstai 4. maaliskuuta 2010

torstai

Kohta täällä talossa soi ovikello, kun siskon perhe tulee käymään. Oikeestaan ne tuo vaan jessen hoitoon eli niitten vanhemman pojan, koska täti halus sen tänne. <3 Muuten mulla ei oikeen mitään asiaa ollukkaan ja tästä tulee taas tämmönen 'sekakuvakasa' postaus :D Loppuviikosta teen ihan asia postauksen.

Oon poltellu nyt muutamana iltana kynttilöitä ja fiilistelly siistissä huoneessa. :)
Laitoin kattoon muutaman uuden mustavalkosenjulisteen tai oikeestaan siirsiin ovesta ja lasit ripustin laatikon kahvaan.
Mä tykkäsin joskus Amy Diamondista.
Ja olin kans joskus tän näkönen. Tää kuva muistuttaa aina kesästä, kun oon tossa naamastani paljon ruskeempi kun nytten. :< Haluun kesän !
 Vielä on kuitenkin talvea jäljellä, joten muista hoitaa ihoasi. Täällä oikeen paras neuvoja kun itellä on niin kuiva että !
HEIPPA !

3 kommenttia:

Kiitos palautteestasi!