keskiviikko 24. maaliskuuta 2010

day is too short

Nyt voi olla blogissa vähän hiljasta tulevina viikkoina, koska kokeita ym. tehtäviä on ihan liikaa. Tiistaina oli maantiedon koe, tänään ruottin sanakoe, huomenna taloustietokilpailu (ei kyl tartte lukee) ja perjantaina äikän koe. Eli siinä tän viikon ohjelma. ;s Tiedossa on vielä mm. fysiikan, matikan ja enkun kokeet. Eikä pidä unohtaa valtakunnallisia, joita on enkusta, ruottista, matikasta ja fysiikasta ainaskin sekä äikän ja uskonnon tutkielmat. Miksköhän oon menossa lukioon ja vielä innoissani ? :'''D































Nappasin kuvan vaan koneelta hätäpäissäni.
Tänään olin lenttiksessä, mutta pelattiin vaan sulkkista ja futislenttistä. Muuten oon ottanu vähän koneelta uskonnon tutkielmaan materiaaleja, tehny läksyt ja kattonu salkkarit. Vielä pitäis saunaan mennä (jes pääsee rentoutuu) ja vois vähän vilkasta äikän koealuetta. 
Mulla on nykyään sellane 'sääntö', että pitää lähtee yheksältä koneelta, kun en herää enää aamusin mun herätyskelloon. :'D Tai menin sanoon äitelle, että mun kaverilla on sellanen niin se vähän innostu, tyhmä minä !
Onko teillä paljon kokeita/projekteja koulussa ?

2 kommenttia:

  1. Ihme kyllä meil ei oo nyt ollenkaan kokeita vielä tulossa, kun kaikki meni yhessä paketissa viimeviikolla ohi :-D

    VastaaPoista
  2. Oona: kelpais mullekki. :) meen tästä lukee vähän äikkää. :>

    VastaaPoista

Kiitos palautteestasi!