tiistai 16. maaliskuuta 2010

jos sä tahdot niin

Postaus piti tehä jo aikasemmin, mutta enpä oo tehny. Kerrankin oon ainakin jotenkin tehny läksyt, jeee ! Vielä pitäs suihkuu jaksaa lyllertää. Huomenna on tiedossa mukaaava päivä, kun mun kaveri tulee meille koulun jälkeen ja sitten mennään nuortenillasta sellaseen konserttiin.
Ja kattokaas torstaita...

kelpaa. Ja tänään sekä huomenna on kaks ekaa tuntia jotain musiikkiin, kuvikseen ja kässään liittyviä tehtäviä. Meiän koulu on joku otantakoulu ja sen takii niitä pitää väsäillä ja sitten 14 oppilasta pääsee tekeen ihan käsillä käsitöitä. Onneks mulla ei siihen tuu oleen mahollisuutta.

 Oon jo jonkin verran suunnitellu noita lukion kursseja, mutta en ota siitä mitään paniikkia, koska ne on helppo vaihtaa/muuttaa sitten kun pääsee siellä kärryille.

Tässä pieni vilaus lauantain asusta, kun olin nuortenillassa. Ja oli muuten kivaa !
 Puss och kram !

6 kommenttia:

  1. Sulla on muuten tosi kivat hiukset!

    VastaaPoista
  2. Jenni oot ihana pikkusisko ja niin kaunis. Vai oot jo alkanut miettimään lukion opintoja....hurjaa!

    VastaaPoista
  3. Oona: kiitti ! :>

    Iina: aijjaa :o mulla menee niihin aina hermot ku ei oo sellaset pöyhkeet, vaan menee aina lättänästi ! :)

    Mannapuuro: no voi kiitos, kai se sit täytyy sanoo että oot ihana isosisko. :D

    VastaaPoista
  4. ihanat hiukset ja vau miten pitkät ripset !:>

    VastaaPoista
  5. Sanni: no kiitti, mun ripset on iha tyhmät: :))

    VastaaPoista

Kiitos palautteestasi!