maanantai 5. helmikuuta 2018

uusi vanha harrastukseni

Energistä alkanutta viikkoa kaikille ihanille! :)

Puhuin jo yhdessä aieammassa postauksessani, että olen menossa pelaamaan höntsysäbää piiiitkästä aikaa. Olen myös hehkuttanut tästä jo useamman kerran Snäpissäni. Olen siis käynyt nyt kaksi kertaa pelailemassa ja on ollut todella kivaa!



Olen siis pelannut säbää joukkueessa (4. divari) ainakin 2 vuotta joskus lukioikäisenä?? Apua, ihan kun olisin todella vanha, kun en muista enää yhtään mitään ja toi ajankulku on ihan mahdotonta! Joka tapauksessa, niin tässä on ehtinyt kulumaan useampi vuosi siitä, kun olen viimeksi mailan kanssa söhlännyt. Nyt alkuvuodesta työkaverini pyysi mukaan pelaamaan höntsysäbää sunnuntaisin, ja innostuin heti. Nyt olemme käyneet kaksi kertaa, ja aion ehdottomasti käydä joka viikko pelailemassa. Täällä on hyvä porukka, johon oli helppo mennä mukaan. Miksi en ole aiemmin ottanut selvää, onko täällä joku höntsyporukka?? 


Tässä työkaverini kanssa posket punaisena...koska aina on aikaa ottaa selfie! ;) Tämä salibandy on hyvää ärsykettä kropalle, koska pitkään olen käynyt vain salilla, niin tämä on paljon enemmän sykettä nostavaa urheilua. Kaksi viimeistä sunnuntai-iltaa olen ollut niin rampa jaloista ja alaselästä, mutta nyt seuraavana päivänä ei ole enää kipuja. Suosittelen kokeilemaan!

Ihanaa, kun olen löytänyt tämän harrastuksen uudelleen. Näissä tunnelmissa tsemppiä viikkoon! :)   ♥jepa

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos palautteestasi!