maanantai 7. lokakuuta 2013

good monday




Heipähei! Viikonloppu meni taas hurjaa vauhtia, niin kuin aina. Käytiin poikakaverin kanssa Tuurin kyläkaupassa, josta ostin jotain pientä ja kulta osti mulle ihanat talvisaapikkaat! :)

Ens viikonloppu alkaakin mulla jo torstaina, koska perjantaina ei oo ollenkaan koulua. Eikä se jää vain pidennetyksi viikonlopuksi, vaan siitä alkaa myös syysloma! Oon kuitenkin päättäny, että teen jotakin koulujuttuja edes kahtena päivänä sillä viikolla (sillä sehän on itsenäisen opiskelun viikko...).













Tänään oli koulua virallisesti vaan 8-12 ja nekin virtuaaliyrityksen tunteja eli kivaa koulunkäyntiä. Jäätiin kuitenkin vielä oman vy-ryhmän kanssa koululle pariksi tunniksi tekemään viestinnän etätehtävää, joten sekin on nyt pois alta! Huomenna mulla onkin heti aamusta tietojenkäsittelytentti ja oon niin sukka sen wordin kanssa ettei tosikaan. Pitäs kyllä omallekin koneelle hommata se, ettei tarvi wordpadilla yms yrittää koko opiskeluaikaa selvitä.


Ollaan oltu kämppiksen kanssa ahkeria myös kämpillä, koska tehään joka viikko edes jotain ruokaa. Viime viikolla tehtiin perunaa ja jauhelihakastiketta, jota riittikin kolmeks päiväks ja loppu viikosta tehtiin kaks pellilistä pizzaa (ylin kuva), jota on pakkasessa p-a-l-j-o-n. Tänään tehtiin kaalikeittoa ja niinkun kuvasta voi päätellä, että me syödään sitä vielä ens vuonnakin eli pakkaseen meni sitäkin. Jälkkäriks tehtiin vielä omenakaurapaistosta, nam!

Odotan ihan älyttömän paljon ens viikon lomaa! Ehtii oleen kotonakin vähän enemmän ja koiran kans viettään aikaan...JA onhan siellä yks ihana poitsukin! ;)

1 kommentti:

Kiitos palautteestasi!