maanantai 28. tammikuuta 2013

luistelua


Olin tänään riikan kanssa luistelemassa (toinen kerta tänä talvena) ja oli iha kivaa. :) Olis kyllä joskus kiva vaikka pelata isommalla porukalla, koska onhan toi muuten vähän tylsää...vaikka kuvasta päätellen mulla näyttäs olevan hauskaa. :D

Oon taas pitkästä aikaa innostunu ratsastamisesta ja pääsen kokeileen heti perjantaina miten onnistuu! :D Oon siis harrastanu ala-asteikäsenä n. neljä vuotta ratsastusta ja hevosten hoitoa ja yläasteikäsenä kävin muutaman kerran muistelemassa, millasta hevosen selässä olikaan. Nyt oon kattellu areenasta sitä ypäjä-sarjaa ja innostunu taas, joten otin heti asiasta selvää ja pääsen tohon läheiselle tallille. Saas nähdä miten menee ja muistanko edes läheskään kaikkia juttuja...vähän jänskättää. :)

Mun pitäs myös ryhdistäytyä ton koulun kanssa, koska meikä nukku jälleen kerran pommiin! En ymmärrä, miten onnistun siinä niin lahjakkaasti. Eilenkin olin nukahtanu olkkarin sohvalle kännykkä kädessä ja jossakin vaiheessa vaihdoin omaan sänkyyni ja pistin mielestäni kellon päälle, mutta ei paljoa auttanu. Huomenna mun on päästävä sängystä ylös tai alkaa pian poissaolotunnit täyttyä liikaa. :D

Hyvät viikonjatkot kaikille ja olkaahan pirteitä aamusin! ;)



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos palautteestasi!