perjantai 11. toukokuuta 2012

summer paradise

Tänään nukuin pommiin ja menin tunnin myöhempään kouluun. Oon miettiny, että millon tää tapahtuu ja nyt se sit kävi. Mulla on hirveen hyvät unenlahjat ja en herää ikinä mihinkään. Illalla on kiva valvoo ja aamut on nukkumista varten. Joka aamu torkutan kelloa ja iskä huutaa melki aina mut ylös sängystä. Semmosia on mun aamut. :D

Tänään äiti lähti siskonsa ja oman äitinsä kanssa tallinnaan reissuun. Ollaan isukin kanssa kaksin koko viikonloppu ja se on tositosi harvinaista. Noh ehkä me selvitään, jos selvitään tän meiän maatilan kanssa. :D Huomenna tai sunnuntaina meinaan tehä äitienpäiväkakun ja -kortin...on meillä lahjakin. :) Oon meinaan aika huono osteleen lahjoja porukoille, vaikka kyllä ne aina välillä niitä ansaitsiskin. Oho, mikäs muhun nyt on menny. :D

Eilen tuo mun tyttö tuli takasin suomeen, tänne hyytävän kylmään. Se tuli illalla käymään meillä ja sain siltä tuliaisia. Riksu jaksaa aina ostella kaikkee. <3
























ja pussi sisältää...

graffittilakka, kynsienlakkausteline, manikyyritarrat














































pussukka, rannekoru















































Kokeilen heti tota lakkaa, kun mulla ei oo ennen ollu. Laitoin ensin normaalia pinkkiä pohjalakkaa ja sen kuivuttua graffittia. Sitä ei saa laittaa, kun yhden kerroksen aina samaan kohtaan, koska muuten se ei toimi.

Hyvää viikonloppua kaikille lukijoille! :)
Ps. ärsyttää, kun suomi meni häviään kanadalle!



















1 kommentti:

  1. tyttöhän on postaillu oikein kunnolla, toivottavasti oli ees jotain mieleistä :)

    VastaaPoista

Kiitos palautteestasi!