tiistai 10. huhtikuuta 2012

"Oonko mä sekasin ku kaikki on hyvin?"

Jippijajei, tänään jatku taas ihana koulunkäynti ja huomenna alkaakin jo koeviikko. Mikä siinä on, että aina 'loman' jälkeen on niin väsyny, vaikka pitäis olla hyvin levänny. Muutenkin ollu nyt koko ilta pää kipee ja kylmä/kuuma vuorotellen. Toivottavasti en tuu kipeeks nyt, kun ei jaksais niitä kokeita rästiinkään mennä tekeen. En jaksanu/ehtiny/viittiny mennä tänään reeneihinkään, vaikka oisin halunnu.

Opiskelumotivaatiokin on lähteny johonkin, jos sitä ees koskaan on ollutkaan. Huomenna olis tosiaan enkun koe, mutta aika kivasti on kirjan kannet pysyny kiinni. No jospa toi suklaavanukas innostais lukeen, tuskin. Mulla oli tänään muutenkin tosi pitkä päivä, kun oli teoriatunti vielä koulun jälkeen. Olin vasta seittemän aikoihin kotona. Torstaina olis taas teoria ja huomenna eka ajotunti, iiiiiik.













Tässä välissä kuvaa mun kynsistä, jotka tein viikonloppuna. Tänään ne kuitenkin poistin ja pitäis laittaa jotain lakkaa noihin nyt...orpo olo.

Tää kuva kuvaa mun tän hetkistä olotilaa hyvin eli todella sekava. Väsyttää, ärsyttää, itkettää, naurattaa, suututtaa, sekotuttaa...Ehkä parempi lopettaa tähän ja anteeksi valitus. :D

1 kommentti:

Kiitos palautteestasi!