tiistai 20. joulukuuta 2011

tiesitkö että

Tässä blogissa haastettiin kaikkien lukijoiden paljastaan ittestään epätavallisia asioita. Aattelin nyt ajankuluks sitte tehä. Kaikki näistä ei varmaankaan ihan mitään epätavallisia oo, mut jotain mun tapoja/tottumuksia yms. :D






En oo koskaan maistanu tupakkaa. Mulla on paljon kavereita, jotka polttaa, mutta vielä enemmän niitä, jotka ei. En tiiä mitään turhempaa kun tupakointi. Siinä menee rahat ja terveys ja muutenkin ihmisestä tulee jotenkin niin ällöttävä. Oon ylpee ittestäni, etten oo koskaan edes koskenut sellaseen kapistukseen. Multa ei saa minkäänlaista rispektii tupakkaa kohtaan.









Mä en tykkää riisipuurosta. Ne riisit siellä puurossa on jotain niin hirveetä, ihan kun söis jotain arvaamattomia klimppejä, yök. Koko meiän perhe ja kaikki kaverit tykkää siitä ihan hulluna..ei voi tajuu.


Pelkäsin pikku-tyttönä miehiä. Miettikää nyt, sellaset ihme mörisijät, jotka puhuu vaan säästä ja tekniikasta. Ei niitä voi kun pelätä. Kaikki ventovieraat oli tositosi kauheita. Kerrankin äitin yhessä kahviossa joku mies tuli asiakkaaks, niin piilouduin pöydän alle. Mutta pelkäsin mää ihan tuttujakin jäbiä, kuten mun kummisetää. Ei kyllä kukaan ymmärtäis (enkä mäkään) jos näkis sen, että mitä pelottavaa siinäkin on.


Mulla tulee välillä jotain ihme pakkomielteitä.
-kun joku juo limsapullosta tekis mieli nostaa sitä pulloo sillai ylöspäin, että limsat lentää päälle tai menee väärään kurkkuun (oon kyl tehnykki)
-joskus ois kiva vaan paiskata joku lasi tai lautanen täysiä keittiön laattalattialle
-pienempänä mulla tuli sellasia puremiskohtauksia ja joskus yritin purra mun veljeä, mutta tyydyin sen paidan puremiseen
-sit bussissa kun on ne millä saa ikkunat rikki, niiin joskus tulee vaan tuijotettua niitä ja tekis mieli ottaa ne irti ja paiskata ikkuna hajalle
Tässä jotain esimerkkejä mun sairaasta mielestä. Välillä tulee sellanen olo, että mitä jos en voikkaan itelle mitään ja teenkin jotain esim. noista. Älkää viekö mua hoitoon!


Tässä ehkä pahin. Oon maistanu kissan ruokaa. No okei se oli sitä kuivamuonaa, mutta kuitenki hyi sairas. Joskus ala-asteikäsinä kaverin kans mentiin apajille ja naposteltiin niitä naksuja jonkin verran. Oli niin hyviä, ettei yhet riittäny. Huhhuh.


Oon aika hyvä oleen näyttämättä, jos oon ärsyyntynyt tai vihanen. Joskus mun pään sisällä kiehuu ja pahasti, mutta jotenkin vaan yritän jatkaa ihan normaalisti. Kyllä mä porukoille huudan ja raivoon pää punasena, mutta kavereille ja muille en sitä tee. Ehkä ois joskus ihan hyvä ja kivakin niin tehdä tai ei nyt huutaa, mutta näyttää että nyt ei kiinnosta. Se vaan on jotenkin luontanen juttu mulle, että pidän ne sisällä.


Tätä mulle tapahtuu aika usein. Unohtelen asioita. Mietin ensin, että nyt meen hakeen yläkerrasta vaikka rahapussin ja sitte ylhäällä en enää muista, mitä olin hakemassa. Sitten täytyy palata takasin alakertaan, sinne mistä on lähteny ja miettiä uudestaan koko homma. Yleensä se tulee mieleen, kun miettii hetken ja lähtee samaa reittiä ylös.


Siinä oli nyt muutamia juttuja musta, enemmän tai vähemmän järjettömiä. :'DD On se hyvä, kun ite sain taas kivat naurut...omat jutut, parhaat jutut. (Y)

Meillä on koulusta vielä tänään ilta-/yökirkko ja sitten alkaa se joululoma! Oon nyt niin hyvällä tuulella, kun kaikki koulujutut on tehty raskaan viikon+kahen päivän jälkeen. Tuli kyllä taas hyvään väliin tää. Huomenna meen porukoitten kans ostaan vikat joululahjat ja sitte loppuviikko siivousta. Kohtahan se jouluaatto on jo ohi, mutta ei nyt pidä sitä miettiä. :D

4 kommenttia:

  1. mikä noista muumimukeista on kaikista ensimmäinen? :) entä sun lemppari?

    VastaaPoista
  2. apua, nyt pistit pahan! (: mut varmaan ihan eka on toi Pikku Myy tai Rakkaus...lemppari on Mymmeli, Ruusutarha tai Hosuli :D ehkä voiton vie niukasti Mymmeli <:

    VastaaPoista
  3. Hei, onpa kiva tietää että muutkin miettii bussin ikkunoiden rikkomista ja astioiden heittelyä.. : D
    Kaunis blogi sulla. (:
    - Nanti

    VastaaPoista
  4. Nanti: kiitos paljon! <: joo ihanaa, ettei tartte tuntea itteensä ihan hulluks :D

    VastaaPoista

Kiitos palautteestasi!