lauantai 9. huhtikuuta 2011

ostoksia

Mentiin tänään äitin kanssa tampereelle shoppaileen tai siis minä ostin ja se makso..no ei nyt ihan kaikkia. :D Sain kaikki tarvittavat jutut ostettua ja niitähän oli paljon. Rahaa meni, mutta onneksi on töitä, josta sitä saa lisää...no mutta tässä kuvia:

Tämän tapaista takkia olen halunnut pitkään, mutta nyt se löytyi ja olen siitä niin onnellinen! <:

Tuo paita oli vain 4,90e, joten olihan se pakko ottaa.

Näistä olen myös haaveillut kauan...

Mulla on joku ihme vimma tohon sähkönsiniseen (vai mikä nyt onkaan), että täytyihän sitä nyt kokeiluksi kynsiin ja silmiinkin ostaa.

Näiden lisäksi ostin myös juoksu-/lenkkiasun, juomapullon ja alusvaatteita. Oli kyllä kannattava reissu ja nyt ei ookkaan vähään aikaan asiaa shoppaileen. <: Huomenna meille tulee käymään mun siskon perhe ja mun pitäis alottaa lukeen maanantaina alkaviin koeviikon kokeisiin, mutta blääh.
Hyvää yötä!

3 kommenttia:

Kiitos palautteestasi!