torstai 14. huhtikuuta 2011

mökkireissu

Tää viikko onkin menny mukavasti kokeita tehdessä. Maanantaina oli mantsan koe, tiistaina ruotsin, keskiviikkona vapaapäivä, tänään uskonnon ja huomenna enkun. En oo ainakaa vielä mistään nelosta saanu, mutta enkku voi olla vähä siinä ja siinä. :D Nyt en oo kuitenkaan ehtiny kirjotella tänne ja nyttenkin tulee vaan kuvapläjäys kuukauden takaisesta reissusta. Olin nimittäin yötä mun riparikaverin mökillä toisen riparikaverin kanssa ja oli ihan sika hauskaa! Harmi vaan, että pari meiän kaveriporukan tyttöö ei päässy messiin. >: Nyt kuitenkin kuvia, joita innostuttiin pikkasen otteleen siellä mökillä.

(minä, vilma ja jossu=mökin omistaja) :D

jossu

vilma


Onneksi lumen määrä on näistä kuvista vähentyny ja sais lähteä jo kokonaan! <:

<3 jepa

4 kommenttia:

  1. Moikka :)
    Huomasin, että sulla on Kumpuhuppari? Ootko käynyt leireillä, ootko siis uskovainen myös?:)

    VastaaPoista
  2. Anonyymi: joo oon mä parilla ja sitte riparin kävin siellä..oonhan mä joo <:

    VastaaPoista
  3. Voi kun kiva kuulla :)

    VastaaPoista
  4. hahaha voi eeei :D:D ihania kuvia<3 ja oli kyllä kivaaki !!<3 :)

    VastaaPoista

Kiitos palautteestasi!