perjantai 28. tammikuuta 2011

tunnustus

 Sain tunnustuksen blogista Toiseen maailmaan ja kiitos siitä paljon ! <3 
Tässä tulee nyt seitsemän asiaa musta, mitä ensimmäisenä tuli mieleen. :) En siis ala nyt erikseen haastamaan tähän ketään, mutta kaikki jotka haluavat tehdä tämän niin siitä vaan listaan seitsemää tunnustusta itestään !


1. Olen aina tullut (hieman) paremmin toimeen jätkien kanssa kuin tyttöjen. Tai siis en oo varmaan koskaan riidelly kenenkään tyttökaverinkaan kanssa kunnolla, mutta meidän naisten luonteet nyt vaan on mitä on. 8)


2. Olen ventovieraiden tai muuten vaan vähän mulle oudompien ihmisten seurassa aina hiljaa, mutta parhaitten kevereiden ja perheen seurassa saan välillä aikamoisia puheripuleita. :D

3. Vihaan omaa pessimistisyyttäni.

4. En muista, että mua olis koskaan kiusattu koulussa tai muuallakaan.

5. Mua ärsyttää kun en osaa laulaa, en soittaa mitään soitinta ja muutenki mun musikaalisuus hipoo lähellä nollaa.

(käy sääliks ihmisiä, jotka on joutunu tota kuuntelee :D)

6.En puhu kovin avoimesti asioista enkä näytä helposti tunteitani, paitsi kaikista lähimmille ihmisille.

7. Epäilen jääväni ikuisesti vanhaks piiaks, koska mun rima jätkien suhteen on aivan liian korkee. :)

Tänään aattelin olla ahkera ja tehä koulujutut pois alta, että ei tarvi sitte vkl aikana niitä miettiä. Huomenna meille tulee mun veljen perhe ja sunnuntaina meillä on säbäpelit Tampereella.

 Nään mun rakasta kummipoikaa, Akselia <3

Mitäs te teette viikonloppuna? :>
ps. her stylish life blogissa arvonta !

2 kommenttia:

Kiitos palautteestasi!