keskiviikko 13. tammikuuta 2010

Mä olen tyttö hiljainen...

Viikko on alkanu hyvin ja menny aika nopeesti. Tänään olin pitkästä aikaa lenttiksessä, mutta porukkaa oli niin vähän, että pelattiin sulkkista. :-D Eilen olin luistelemassa eli kengillä jäällä, maila kädessä ja kiekon syöttelyä. Se on mun ja yhen kaverin perinne. ;) Huomenna on koulussa hiihtoo ja rakastan ku pitää raahata niitä suksia bussissa! Toivon vielä saavani iskältä kyydin kouluun. Oon ihan innoissani, kun meiän lampaat on sellasella tallilla missä on heposii, niin pääsen ratsastaan tässä joku päivä 2-3 vuoteen!!AHHH!
Huomenna tulee sitte se vika korupostaus ja nytte vaan yks muokattu kuva. :) Moi.


2 kommenttia:

  1. Ratsastus on kivaa, taino, helppo mun on sanoa ku harrastan sitä D:

    VastaaPoista
  2. oona: kyllä se mustaki :) jos muistan oikein :--D

    VastaaPoista

Kiitos palautteestasi!