keskiviikko 16. syyskuuta 2015

vaikka kuinka mä koitan pelkoni voittaa et avautuisin, joku toinen kai korjaa mut täältä jo talteen, jos oottelen kauemmin



Nyt on viimeiset hetket fiilistellä kesää...täytyy vain todeta, että mulla ei ole oikeastaan kesäkuvia kamerassa lainkaan. Ja nyt, kun on tämä uusi kone niin ei ole kertynyt tännekään vielä kuvia, joten näillä mennään, mitä kamerasta löytyi. Mulla on muutenkin koko kesän ajaksi unohtunut kamera kaapin pohjalle. Olen kuvannut ainoastaan kännykällä ja niistäkin suurin osa pelkkiä selfieitä, senpä takia en ole tännekään kirjoitellut, kun ei ole ollut minkään sortin kuvamateriaalia. Mulla olisi taas intoa kirjoitella tänne, mutta en halua kirjoittaa ilman kuvia, koska itse en jaksa sellaisia tekstejä lukea, eikä ne ole mun blogille ominaisia. Haluan kirjoitella ennemmin kuvista, vaikkakin tämä postaus on huono esimerkki siitä. :D








































































Tässä oli siis mun kesän fiilistelykuvat, vaikuttaa enempikin syksyltä! ;) Lähiaikoina on tulossa lisää postauksia tai ainakin muutama idea pyörii jo päässä ja yksi videopostauskin ehkä tulossa. Ärsyttää vain, kun mun järkkärillä on todella huono kuvata videoita, kun se pätkii sitä itsestään, enkä ikinä itse tiedä, että se on pätkäissyt kuvaamisen jossakin välissä. Ajattelin kokeilla kuvata kännykällä, jotta näkisi onko laatu millainen. Videokamera olisi kyllä niin jees, mutta pitää harkita viittiikö sellaiseen alkaa säästämään...tuota rahanmenoa on muutenkin tarpeeksi.

Palataan pian paremmilla postauksilla! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos palautteestasi!