maanantai 23. syyskuuta 2013

tervetuloo helsinkiin



 




 


Olin eilen mun poikakaverin, veljen ja kälyn kanssa Helsingin jäähallissa kuuntelemassa Cheekiä! Oli kyllä aika huikeet kaks tuntia, hieno show täytyy sanoo. Ei kaduta yhtään, että tuli lähettyä! :)
Tässä kolme kuvaa keikasta. Olis pitäny ottaa järkkäri mukaan, että ois saanu parempia kuvia, mutta eihän sitä ois voinu hyppiä sit ollenkaa. ;)

Meillä kävi koululla S-osuuskaupan edustajia ja päätin liittyä, joten alan tästä varmaan täytteleen lomakkeita netissä. Kävin tänään myös EasyFitissä, mutta siellä ei ollutkaan ketään paikalla, joten täytyy varmaan huomenna mennä uudestaan. Meinaan hankkia sieltä salikortin, koska se on suht.koht halpa ja mun kämppää vastapäätä. Mulla on toi liikunta jääny oikeestaan kokonaan pois, joten nyt on pakko! Meillä järjestetään koulun kautta kans joka päivä jotain liikuntajuttuja niin tekis mieli mennä joskus lenttistä tai säbää pelaileen. Olis kiva vaa saada joku kaveri innostuu mukaan. :) Huomenna onkin sitten 8-16 koulua, o ou.

1 kommentti:

  1. Mulla on sama juttu ton liikunnan kanssa. Miss u :D. Voi että käy kateeks kun olit tuol keikalla :p!

    VastaaPoista

Kiitos palautteestasi!