torstai 18. heinäkuuta 2013

kato mä lennän taas



Tänään lähdin porukoiden kanssa heti aamusta kohti ideaparkia. Käytiin samalla katsastuttaan mun auto ja läpihän se meni! Nyt oon jo kotona ja porukat lähti hakeen meille uutta elukkaa, nimittäin kiliä...oujee. Okei, mua ei kyllä hirveesti edes kiinnosta, mutta voihan se olla ihan söpö. Laitan kuvat mun ostoksista, mutta nyt saa kyllä loppua tää törsäily itteeni ja alkaa miettiä, mitä täytyy vielä hankkia tulevaan kämppään.





Sain nimittäin solukämpän Seinäjoelta! Elikkäs muutan jonkun toisen tytön kanssa samaan asuntoon. Meillä molemmilla on oma huone, suihku ja wc ja sitte yhteinen eteinen ja keittiö. Asun siinä nyt ainakin aluks ja kattoo sitten alanko ettiin yksiöö vai viihdynkö siinä. Täytyy tässä nyt alkaa selvitteleen kaikkia asioita sen suhteen yms yms, mutta nyt on kuitenkin helpottunut olo. :)

4 kommenttia:

  1. Oon kateellinen sille likalle joka pääsee asuun sun kanssa! tulee ikävä!

    VastaaPoista
  2. Ihan huikeeta, onnea hurjasti tyttö! <3 ps. täällä on yksi joka haluu tulla rapsuttamaan sitä kiliä (:! ikävä tulee myös mulle :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, ootte söpöjä! ::)<3 joo tervetuloo vaan :DD

      Poista

Kiitos palautteestasi!