torstai 23. toukokuuta 2013

miks ei voi mennä ajoissa nukkuun?

Hellurei! Oon ihan tositosi väsynyt, koska kello on jo puol kolme yöllä ja mun piti mennä aikoja sitten nukkumaan. Jotenkin vaan hurahdin kattelemaan youtubesta videopostauksia ja tän päivän salkkaritkin katoin. Ylempänä siis pieni kollaasi mun pärstä -kuvista, jotka oon ottanu ihan lähipäivinä.

Oon ollu taas hoitamassa Valtteria ja tiistaina olin hetken vahtimassa Helmiä ja Akselia. Ihana Hempukka naureskelee. :)

 
 Illalla mentiinkin sitten Riikan, Saaran ja sen siskon kanssa Ideaparkin vero modaan 'vip-tilaisuuteen'. Sen oli järkänny kolme bloggaajaa vero modan kanssa yhteistyössä ja siellä oli paljon muitakin arvonnan voittajia shoppailemassa. Kaikki oli -15% ja pikku naposteltavaa ja erilaisia arvontoja löytyi.
Tänään kävin kampaajalla ja sain juurikasvun pois ja pistettiin vähän uusia raitoja tohon eteen. Eipä niistä paljoo eroa huomaa, mutta halusinkin tarkotuksella tällaiset juhlia ajatellen ja on heti jotenkin terveemmän näköset (vaikka kuva ei ehkä annakkaan ymmärtää). Ostin sieltä vero modasta ton tuubitopin ja noi korkeavyötäröiset shortsit, jotka oli mulla Aaron (siskon pojan) kevätjuhlassa tänään illalla päällä.

Valmiit kutsut, jotka on jo uusilla omistajilla. :D
Pakko laittaa vielä kuva uudesta vitosesta, joka on ensimmäinen omassa lompsassani. :)
 Vaihdettiin tänään äidin kanssa yläkerran aulan järkkää ihan kokonaan ja todettiin se huonoksi. Ei muuta kun takasin huonekalut vanhoille paikoille ja nyt on taas hyvä. :D Eihän siinä menny kun kolme tuntia ihan hukkaan...tää on just tätä meiän touhua! :D Mutta nyt god natt kaikille!


2 kommenttia:

Kiitos palautteestasi!