keskiviikko 1. elokuuta 2012

kuinka mä susta tykkään



En oo touhuillu nyt vähään aikaan mitään erikoista ja siks ei oo tullu kuviakaan otettua ja muutenkaan ei oo tänne jaksanu kirjotella. Tänkin ois voinu jättää tekemättä. Noo, leivoin tossa joku aika sitten tollasta porkkanakakkua, joka onnistu hyvin...kerrankin! Oon myös ylläripylläri lakkaillu kynsiäni ja kuvannu niistä yhdet. Oon pelannu sanajahtia luurillani tai oikeestaan enemminkin aina, kun pasi on lomilla ollu niin yhdessä pelattu...hiukan jääty koukkuun siihen. Sain myös napattua jostain random inttipojasta kuvan, jess. Kävin kirjastossa hakeen luettavaa (vapaaehtosesti!). Ei mulla muuta moi.

6 kommenttia:

  1. Kai mullekkin on jätetty porkkanakakkua :<! Ei taida pojalla olla kuuma noissa vaatteissa :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mulle tuli heti sinä mieleen ku näin ton ohjeen lehessä ja piti tehä sulle tollanen myöhästyneiks nimpparionnitteluiks, mutta en saanu aikaseks! ehkä voin tehä sen joskus ihan muutenkin vaan :) Juu ei ollu yhtään kuuma! :'DD

      Poista
  2. ää jenni oot niin kaunis ! =))

    VastaaPoista

Kiitos palautteestasi!