maanantai 9. heinäkuuta 2012

inttileskenä

Tänään se mun kultani sitten lähti sinne armeijaan...en voi uskoa. Aika on menny niin nopeesti ja toivottavasti menee tästäkin lähtien. :)
Annoin sille tollasen pienen läksiäislahjan, jonne ostin karkkia, hammastahnaa, korvatulpat yms. :D 
Itelle kävin illaksi ostaan suklaalevyn, koska se auttaa sydänsuruihin. :D No onneks nykyään on kännykät, joilla voi pitää yhteyttä...ei käy kateeks niitä, jotka ennen joutu ootteleen monta päivää kirjettä postista. :D









Innostuin vielä illalla vaihtaan järjestystä mun huoneessa. Tykkään tästä uudesta järkästä paljon, mutta eiköhän tääkin jo hetken päästä ala kyllästyttään ja sitten oon taas vaihtamassa. :)

Ennen:

Nyt:

En vaihtanut oikeestaan mitään muuta kun sängyn ja peilipöydän paikkoja keskenään. Ja en tiedä saako noista kuvista muutenkaan mitään selkoa, mutta ihan kiva tää on. :) Nyt meen suihkun kautta nukkumaan, koska huomenna on työpäivä pitkästä pitkästä aikaan! Kiva päästä tekeen jotain järkevääkin välillä. :)

AINIIN, mää jo melkein unohdin. Sain sen ajokortin sillon torstaina!!! Olin kyllä niin ilonen siitä ja siis oon edelleen. :)

2 kommenttia:

  1. Ihana huone :-) täällä myös yksi inttileski, eiköhän me tästä selvitä!! varsinkin nimenomaan puhelinten avulla :) onnea muuuten kortista!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos paljon! <: jooo kyllä me selvitään, toivotaan ainaskin niin! :D

      Poista

Kiitos palautteestasi!