perjantai 4. marraskuuta 2011

konad

Tänään oli ilonpäivä tai on oikeestaan vieläkin! <: Jotenkin oli tyhmä ja väsyttävä viikko, mutta nyt se palkittiin. No, ensinnäkin se, että on perjantai ja toisena se, että Riikka toi mulle kouluun jotain, mitä oon oottanu! Nimittäin me tilattiin (tai siis riikka tilas) tässä about viikko sitten konadin kynsijuttuja ja nyt ne oli tullu! Hypistelin niitä koko päivän koulussa ja heti kun olin päässy koulun jälkeen töistä kokeilin niitä. (: Ja tässä tulee:

Oikein hävettää näyttää näistä kuvaa, mutta hei armahtakaa...tää oli vasta eka kerta. :D Ja kynnetkin pitäs kasvattaa takasin, että kehtais näytellä. (:

Nyt alankin sitten lukee trendiä ja täyttään kalenteria <3
(toi söpö kasetti on mun kännykän kuori/suoja)

Hyvää viikonloppua kaikille, toivottavasti teillä on yhtä kiva perjantai!

3 kommenttia:

  1. super cool! oon miettiny jo kauan et pitäskö itekki pistää tilaukseen noita! oliks noi oikeesti nii helppokäyttösii ku kaikki kehuu:o ja superihana toi kasettisuojus! :)

    VastaaPoista
  2. laurra: no siis oli ne oikeesti ihmeen helppokäyttösii tai ku ne kuviot lähtee niin helposti tosta leimasimesta kynteen, mutta en vaan jaksanu keskittyy...että voin suositella <: ja kiitos!

    VastaaPoista
  3. heeei mullaki on noita, iha loistavia (:

    VastaaPoista

Kiitos palautteestasi!